Geachte Klant,
Zoals deze namiddag reeds iedereen persoonlijk op de hoogte is gebracht via e-mail en de klanten die niet in het bezit zijn van een e-mailadres ontvangen deze brief eerstdaags aangetekend via de post.
Zijn wij in kennis gesteld door HONDA vanwege een terugroepactie op onderstaande modellen
HRM1000, HRM1500+Live, HRM2500+Live en HRM4000Live
Iedereen die dit toestel aankocht met de desbetreffende serienummers hebben wij aangeschreven met de uitnodiging om hun toestel binnen te brengen (zie brief van HONDA hieronder).
Deze terugroepactie kan gecombineerd worden met het jaarlijkse onderhoud waarvoor wij begin november ook via mailing u aanschrijven. Het is niet dringend, maar indien u liever wenst dat dit spoedig uitgevoerd wordt, dan mag u tijdens de openingsuren langskomen met uw toestel en plannen wij het in.
Met vriendelijke groeten,
Jos Geurts
Veiligheids-terugroepactie
Geachte Honda-klant,
Honda Motor Europe voert een terugroepactie uit voor bepaalde robotmaaiers HRM1000,HRM1500, HRM2500 HRM4000.
Wat is de reden voor deze melding?
Op sommige apparaten kan de "Montage-as" van de " botsings- /hefsensor" een fabricagefout vertonen, als gevolg van herhaald contact met obstakels gedurende een lange gebruiksperiode. De sensor kan blijven vastzitten en obstakels niet detecteren.
Uit onze gegevens blijkt dat u de huidige eigenaar bent van een Honda-robotmaaier die onder deze terugroepactie valt.
Zelfs als uw Honda robotmaaier in goede staat verkeerd, willen wij u vragen contact op te nemen met uw dichtstbijzijnde Honda-dealer om een afspraak te maken om uw robotmaaier kosteloos te laten repareren.
Als u niet de huidige eigenaar bent van deze robotmaaier of als de naam- en adresgegevens onjuist zijn, neem dan contact op met de afdeling Klantenservice op 00800/7007 0000 of sturen e-mail naar cco@honda-eu.com.
Als u deze kennisgeving wilt bespreken of hulp nodig heeft bij het vinden van uw dichtstbijzijnde erkende Honda-dealer, neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice op 00800/70070000 of stuur een e-mail naar cco@honda-eu.com.
We doen er alles aan om u het hoogste serviceniveau te bieden, onze excuses voor het eventuele ongemak die uit deze melding voortvloeit. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Vriendelijke groet,
Technical Team Power Products Benelux
Vincent Graafmans
Manager Power Products